zondag 1 januari 2017

Nieuwe challenge bij Noor Design UK

Hallo lieve allemaal,

voor de 2e keer vandaag een kaartje.....en deze is voor het Noor Design UK-blog .

Wij beginnen het jaar simpel....met een alles-mag challenge.

Voor ons ook fijn want nu kon ik weer lekker mijn mooie papier gebruiken van Pion design....Where the roses grow.
Wat een prachtige romantische lijn is dit en zo helemaal mijn ding.....Ook lekker veel zachte lieve kleurtjes....hahaha.....natuurlijk is het dan helemaal mijn ding.

Ik heb 2 harten uitgesneden met de cricut....1 van linnenkarton en 1 uit het designpapier en daarop ben ik aan de slag gegaan met de prachtige plaatjes, klokken, en nog wat extra dingen die ik uit het designpapier heb geknipt van Pion.


Natuurlijk weer zo'n prachtige rand tule.....en wat extra toevoegingen....onderaan deze blogpost kun je vinden wat ik heb gebruikt met de link naar de webwinkel.


Leuk die klokken ook hè...een heel vel vol...daar zullen er nog wel een paar van geplakt worden zo hier en daar.


Ook waren er deze keer weer van die lieve vlindertjes om uit te knippen....Die gebruik ik altijd heel graag van Pion.....beetje inkt langs de randjes maakt ze nóg mooier vind ik.....


Dit was het voor vandaag......Doe ook in dit nieuwe jaar weer lekker mee aan de challenges....Het blijft leuk om een prijsje te winnen of om te worden gekozen in een top-3.... Heel veel freubelplezier en graag weer tot  ziens in blogland.

Liefs van Plony

Challenges:

http://4craftychicks.blogspot.nl/
http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/
http://thethreemuseschallenge.blogspot.nl/ (2 clocks)
http://chocolatebaroquechallenge.blogspot.nl/



10 opmerkingen:

  1. Wat is dit weer een prachtige creatie Plony, mooi van kleur en prachtige details.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful vintage cards! Thank you for sharing your talent with us. Happy 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit schitterend exemplaar al veel bewonderd maar nu toch een bezoekje hier gebracht hoor Plony ... Wat een super mooie materialen heb jij allemaal gebruikt ... de klokjes ben ik helemaal weg van ...
    Wat is jouw creatie weer super mooi opgebouwd ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Exquisite! Thank you for sharing your beautiful artwork with your friends at Take a Word.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your vintage creation is stunning, elegant and full of inspiration. Happy 2017! Thank you so much for sharing your creation with us at 4 Crafty Chicks Anything Goes Challenge.

    Tamie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely project! Thank you for joining Brown Sugar Challenge this week.
    Simona, BSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for sharing your pretty creation with us at the Chocolate Baroque Challenge Blog. So much detail and beautiful embellishments, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow so pretty
    Thanks for sharing at Brown Sugar Challenges x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful vintage project! I love it. Thanks so much for joining us at Chocolate Baroque Challenge this month
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card, great texture and layering. Good luck with the Chocolate Baroque Challenge x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.